Okulumuzda verilen seramik ve çini eğitimi: Seramik sanatını tarihiyle tanıtarak çocukların psikomotor becerilerini geliştiren, zihin ve el göz eşgüdümünü sağlayan, yaratıcılıklarının, teknik becerilerinin gelişimine yardımcı olan, duygu ve düşüncelerinin üç boyutlu biçimlendirmesine fırsat veren bir uygulamadır. Çalışmalarımız donanımlı atölyemizde gerçekleştirilir.
Seramik çalışmalarımız, farklı çamur çeşitleri (kırmızı, beyaz, şamotlu ) kullanılarak çamur yoğurmayla başlayıp , seramik şekillendirme teknikleri( elle şekillendirme ,kalıpla şekillendirme )uygulamaları yapılarak , çeşitli seramik malzemelerini kullanarak (modelaj kalemleri sünger zımparalar vs) rölyef çalışmaları ,duvar panoları, üç boyutlu ve iki boyutlu ürünler oluşturulur. Oluşan ürünlerimiz atölyemizde ki raflarda kurumaya bırakılıp seramik fırınımızda 1. pişirimi yapılır.1. pişirimi yapılan ürünlerimizde parlak ve estetik bir yüzey elde etmek için öğretmen tarafından önceden belirli yoğunlukta hazırlanmış seramik sırımızla, her öğrencinin bireysel olarak kendi ürününü sırlaması sağlanır. Sırlanan ürünümüz 2. pişirim yapılarak tamamlanır.
Seramik çalışmalarımız da her öğrencimizin yeteneğinin farklı olduğunu düşünürek, öğrencilerimizi motive ederek , zamanı doğru kullanmalarını sağlayarak gerçekleştiririz. Çalışmalarımız farklı zamanlarda okul lobimizde ve yıl sonu Görsel Sanatlar ve Seramik sergisinde sergilenerek başarı teşvik edilir. Yıl boyunca yapılan tüm ürünler sene sonunda her öğrenciye verilir.
Seramik çalışmalarımız, farklı çamur çeşitleri (kırmızı, beyaz, şamotlu ) kullanılarak çamur yoğurmayla başlayıp , seramik şekillendirme teknikleri( elle şekillendirme ,kalıpla şekillendirme )uygulamaları yapılarak , çeşitli seramik malzemelerini kullanarak (modelaj kalemleri sünger zımparalar vs) rölyef çalışmaları ,duvar panoları, üç boyutlu ve iki boyutlu ürünler oluşturulur. Oluşan ürünlerimiz atölyemizde ki raflarda kurumaya bırakılıp seramik fırınımızda 1. pişirimi yapılır.1. pişirimi yapılan ürünlerimizde parlak ve estetik bir yüzey elde etmek için öğretmen tarafından önceden belirli yoğunlukta hazırlanmış seramik sırımızla, her öğrencinin bireysel olarak kendi ürününü sırlaması sağlanır. Sırlanan ürünümüz 2. pişirim yapılarak tamamlanır.
Seramik çalışmalarımız da her öğrencimizin yeteneğinin farklı olduğunu düşünürek, öğrencilerimizi motive ederek , zamanı doğru kullanmalarını sağlayarak gerçekleştiririz. Çalışmalarımız farklı zamanlarda okul lobimizde ve yıl sonu Görsel Sanatlar ve Seramik sergisinde sergilenerek başarı teşvik edilir. Yıl boyunca yapılan tüm ürünler sene sonunda her öğrenciye verilir.